Opinie klientów
Bezproblemowa wymiana vouchera na bilet. Bez zbędnych formalności i stania w kasie. Polecam zakupy w parkmania.pl
6 lat temu, dodane przez Jarosław C.
Ten użytkownik zamówił: Bilet do Givskud ZOO
Wszystko super. Szybko i sprawnie. Bilety po kilkunastu minutach na mailu. Polecam.
6 lat temu, dodane przez Aleksandra M.
Ten użytkownik zamówił: Bilet do Disneylandu (Francja) - 1 dzień, 1 park
Polecam
6 lat temu, dodane przez Paweł S.
Ten użytkownik zamówił: Bilet rodzinny do LEGOLAND® Günzburg (Niemcy) 1 dzień
Bilety bardzo szybko zostały przesłane na maila, niestety NIE DZIAŁAŁY. Przy wchodzeniu przez bramki pojawiał się komunikat "Check date". Na szczęście obsługa Legolandu wpuściła nas na podstawie daty na bilecie. Najedliśmy się jednak dużo strachu i straciliśmy czas.
Komentarz Parkmania.pl:
Pani Kingo,
cieszymy się, że zakup za naszym pośrednictwem spełnił Pani oczekiwania.
Jest nam niezmiernie przykro, że bilety nie zadziałały przy wejściu do parku.
Niestety stało się to z powodu błędnych kodów kreskowych, jakie otrzymaliśmy w tym sezonie od Legolandu - błąd ten dotyczył części biletów, w tym i Pani biletów. Przepraszamy w imieniu Legolandu i naszym. W tym przypadku nie mieliśmy więc szansy wiedzieć, że bilety nie zadziałają, bowiem błąd leżał po stronie parku.
Po informacji innego klienta o tym, że jest problem z biletem, od razu poinformowaliśmy park i zrobiliśmy wszystko by Legoland jak najszybciej naprawił błąd dla kolejnych zamówień - nowe kody są już poprawne i bilety działają przy wejściu do parku.
Niestety nie można było nic już zrobić z zakupionymi wcześniej biletami. Legoland zobowiązał się odpowiednio poinstruować pracowników na bramkach parku i zapewnił, że klienci z błędnymi kodami będą sprawnie wpuszczani na teren parku.
Bardzo żałujemy, że nie udało się Państwu bezstresowo wejść do parku. Mimo wszystko mamy nadzieję, że zabawa w Legolandzie i tak była udana i ten problem był nieistotny w obliczu tego, jak miło spędziliście Państwo czas na miejscu!
Z pozdrowieniami,
Zespół Parkmania.pl6 lat temu, dodane przez Kinga H.
Ten użytkownik zamówił: Bilet do LEGOLAND® Billund (Dania) 1 dzień
Wszystko ok :) Polecam
6 lat temu, dodane przez SŁAWOMIR C.
Ten użytkownik zamówił: Bilet do Disneylandu (Francja) - 2 dni, 2 parki
bardzo szybka i bez problemowa sprzedaż
6 lat temu, dodane przez ELŻBIETA D.
Ten użytkownik zamówił: Bilet do Heide-Parku 2 dni (Soltau, Niemcy)
Super!!! Wszystko działa;)
6 lat temu, dodane przez Ruslan G.
Ten użytkownik zamówił: Bilet do Energylandii indywidualny 2 dni
Super!
6 lat temu, dodane przez Kirill M.
Ten użytkownik zamówił: Bilet do Energylandii indywidualny 1 dzień
Dzień dobry, był problem, kody kreskowe z biletów nie działały na bramkach wejściowych. Dopiero pracownik parku, któremu musiałem udostępnić telefon, wyjaśnił sytuację, zamienił Państwa bilety na zwykłe z kasy i poszło. Ale to trochę trwało. Może być jakiś błąd w systemie sprzedaży, choć nie twierdzę, że po Państwa stronie.
Komentarz Parkmania.pl:
Panie Tomaszu,
dziękujemy za opinię i przepraszamy w imieniu Legolandu i naszym, że miał Pan kłopoty z wejściem do parku.
Rzeczywiście błąd był, w tym przypadku po stronie Legolandu i dotyczył błędnych kodów kreskowych, jakie otrzymaliśmy w tym sezonie od parku - błąd ten dotyczył części biletów, w tym i Pana biletów.
Po informacji innego klienta o tym, że jest problem z biletem, od razu poinformowaliśmy park i zrobiliśmy wszystko by Legoland jak najszybciej naprawił błąd dla kolejnych zamówień - nowe kody są już poprawne i bilety działają przy wejściu do parku.
Niestety nie można było nic już zrobić z zakupionymi wcześniej biletami. Legoland zobowiązał się odpowiednio poinstruować pracowników na bramkach parku i zapewnił, że klienci z błędnymi kodami będą sprawnie wpuszczani na teren parku.
Bardzo żałujemy, że nie udało się Państwu bezstresowo wejść do parku. Mimo wszystko mamy nadzieję, że zabawa w Legolandzie i tak była udana i ten problem był nieistotny w obliczu tego, jak miło spędziliście Państwo czas na miejscu!
Z pozdrowieniami,
Zespół Parkmania.pl6 lat temu, dodane przez Tomasz C.
Ten użytkownik zamówił: Bilet do LEGOLAND® Billund (Dania) 1 dzień
Wszystko super polecam
6 lat temu, dodane przez Michał R.
Ten użytkownik zamówił: Bilet do Disneylandu (Francja) - 1 dzień, 1 park
Wszystko ok, tylko trzeba pamiętać, żeby mieć wydruk lub możliwość przesłania biletu mailem do recepcji na miejscu.
6 lat temu, dodane przez Tomasz C.
Ten użytkownik zamówił: Bilet do Givskud ZOO
Szybka transakcja, sprawna obsługa zakupów online. Bilety od razu dostępne na mojej skrzynce email.
6 lat temu, dodane przez Natalia T.
Ten użytkownik zamówił: Bilet do Disneylandu (Francja) - 1 dzień, 2 parki
Wszystko ok.
6 lat temu, dodane przez Piotr D.
Ten użytkownik zamówił: Bilet do Energylandii indywidualny 1 dzień
Rewelacja! Blyskawiczna realizacja, miły kontakt. Polecam!
6 lat temu, dodane przez Anna Ś.
Ten użytkownik zamówił: Bilet do Energylandii indywidualny 1 dzień
Wszystko w porzadku, polecam
6 lat temu, dodane przez Agnieszka P.
Ten użytkownik zamówił: Bilet do LEGOLAND® Billund (Dania) 2 dni